Nettside
Hva er hensikten med nettsiden din? Selger du produkt eller tjeneste? Er det lett å komme i kontakt med deg?
Det er en rekke ting du bør ha tenkt gjennom for å lykkes med en god nettside i dag.
En nettside er en investering som skal bidra til trafikk, data, dialog og salg.
De aller fleste bedrifter har i dag en nettside, men det er ikke alltid at en har tenkt igjennom hva formålet skal være. Kanskje den bare er en statisk side med informasjon som ikke er oppdatert.
Still deg selv dette spørsmålet: Når noen besøker nettsiden min, ønsker jeg at de skal…?
En nettside er en investering som skal bidra til trafikk, data, dialog og salg. Leverer nettsiden din på dette i dag?
Dersom nettsiden din i dag ikke generer det du trenger for å nå dine forretningsmål, kan det være både lønnsomt og smart å gjøre noen grep som gjør kundereisen sømløs og som øker din synlighet på nett. Er ikke kundereisen din god nok, kan du i verste fall ende opp med å gå glipp av salg og miste eksisterende kunder. Det å forstå hvordan en kunde eller potensiell kunde møter din bedrift er med på å styrke din merkevare. Det er viktig å forstå hva man leverer – og om det er samsvar mellom det man ønsker å levere og det man faktisk leverer.
Din merkevare styrkes i verdi når dine kunder opplever en helhet i det din bedrift leverer, på tvers av alle punkter. Fra de først blir kjent med merkevaren, til de er kunder og skal igjen bli ambassadører for din merkevare. For (!), og dette er et uhyre viktig punkt, har du fornøyde kunder så kan disse igjen bli til din aller beste markedsførings ressurs.
Godt innhold er nøkkelen til en suksessfull nettside. En innholdsstrategi er desto viktig. Godt innhold skaper merverdi for dine brukere, gir trafikk og konverteringer/leads. Berør og begeistre med godt innhold, skriv engasjerende tekster slik at du står styrket i din markedsføringsstrategi. Bruk ekte bilder, skap engasjerende videoer og synliggjør din bedrift sine verdier.
Vi hjelper deg med design og optimalisering av nettsiden, slik at den er søkemotoroptimalisert (SEO). Klarer din bedrift å fortelle en god historie, se helheten med innholdet på nettsidene så er dere godt på vei til å bli synlige på Google og i sosiale medier. Å jobbe med synlighet er kontinuerlig jobbing med innhold, det er ikke rom for å hvile på laurbærene.
Les: Hvordan komme i gang med video – og få den ut på internett og SoMe?
Her er noen av nettsidene vi har laget for våre kunder:
We Made leverer mye mer enn bare nettsider. Noen andre av våre tjenester du er nysgjerrig på?
Se alle våre tjenester
Se alle caser
Les flere nyheter